piątek, 8 lutego 2013

W lutym wszystko się zaczęło...

 
Na wstępie WITAM WAS SERDECZNIE:)
Duży zbieg okoliczności, że zaczynam swoją blogową przygodę właśnie w lutym-w miesiącu, kiedy to pierwszy raz spojrzałam na świat:) Od tego momentu zapewne wszystko i wszyscy, którzy mnie otaczali, mniej lub więcej wpływali, kształtowali, rozwijali we mnie pasje, którymi chcę się z Wami podzielić.

Zgadzam się z jedną z aktorek, która uważa, że "kobiety potrzebują w życiu dużo różnorodności". Nie lubimy stać w miejscu- działamy, jesteśmy ciekawe świata (może dlatego, że mamy większą wyobraźnię niż mężczyźni ;)), lubimy eksperymentować ze swoim wyglądem, zmieniać się tak, aby czuć się wyjątkowo, pięknie. Makijaż, niestandardowa stylizacja paznokci, czy też modna fryzura są zdecydowanie sposobem, aby tą różnorodność osiągnąć.

Na blogu będę pokazywała moje spojrzenie i sposoby na makijaż, zadbane, wystylizowane paznokcie, jak również to, co inspiruje mnie do działania. Czasami zaproszę Was na filiżankę kawy, żeby porozmawiać o wszystkim i o niczym;)

Zapraszam do odwiedzania, komentowania, wymiany doświadczeń, a przede wszystkim do odkrywania ze mną kobiecej strony piękna;)


Ewelina_rEvelka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...