poniedziałek, 11 marca 2013

Wyróżnienie Liebster Blog Award


Witajcie!

Oznajmiam z radością, że zostałam wyróżniona przez Sarinacosmetics "nagrodą":



Jest mi niezmiernie miło, że moja praca jest doceniana, tym bardziej że jestem dopiero na początku mojej blogowej przygody :)
Dziękuję ślicznie ;)


Na czym polega wyróżnienie?

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Pytania zadane przez Sarinacosmetics:


1. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk kolorowy na wiosnę?
Zdecydowanie róż do policzków- brzoskwiniowy odcień ulubiony:)
2. Co lubisz w sobie najbardziej?
Chyba wytrwałość w dążeniu do wymierzonych celów. 

3. Za co kochasz bliską Ci osobę?
Przede wszystkim za wywoływanie uśmiechu na mojej twarzy, za poczucie bezpieczeństwa i długie rozmowy :) 

4. W jakim miejscu na świecie chciałabyś zrobić wymarzone zakupy?
Paryż ♥ 

5. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Ciężko określić, ale ogólnie dania rybne.

6. Jaki serial lubisz oglądać?
Desperate Housewives mogłabym oglądać bez przerwy ;)

7. Ile sztuk kosmetyków pielęgnacyjnych "okupuje" Twoją łazienkę?
Hmm...ok. 15 sztuk
8. Na jaki kolor chciałbyś przefarbować włosy, ale nie masz odwagi?
Już się odważyłam i  rudy kolor zagościł na mojej głowie.

9. Gdybyś miała taką szansę, to jaki moment ze swojego życia chciałbyś przeżyć jeszcze raz?
Z chęcią nasze (moje i mojego R.) wesele- taaaaka była zabawa :D
10. Jaki zapach mogłabyś wąchać całe dnie?
Świeżo koszona trawa rządzi! :P
11. Co najlepiej podoba Ci się w blogowaniu?
Możliwość podzielenia się z innymi swoimi pasjami, poznawanie "świata" innych blogerów:)


Poniżej moje pytania dla wyróżnionych przeze mnie blogerek;)

  1. Kosmetyk, który zawsze jest w Twojej torebce?
  2. Czym jest dla Ciebie piękno?
  3. Swój wolny czas spędzam na....
  4. Jakie są 3 rzeczy, które zamierzasz zrobić w życiu?
  5. Najdziwniejszy prezent jaki dostałam to...
  6. Kolczyki, bransoletki czy może wisiory? Jaki rodzaj biżuterii lubisz najbardziej?
  7. Miejsce na Ziemi, do którego chętnie wracam to...
  8. Czym jest dla Ciebie blogowanie?
  9. Utwór muzyczny, który dodaje Ci energii do działania?
  10. Twój sposób na chandrę, odstresowanie się to?
  11. Wolisz ciuchy znanych marek czy "perełki" z second hand'u?
 
 
   Nominowane blogi:

http://kurka-bloguje.blogspot.com/
http://the-sweet-berry.blogspot.com/
http://madamarci.blogspot.com/
http://katesfashionmakeovers.blogspot.com/
http://mirabelka1993.blogspot.com
http://smokeyawesome.blogspot.com/

Jak na razie 6 z 11 :)
 



Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Właśnie odpowiedziałam na pytania mi zadane ale nie miałam pojęcia, że to ma jakąś konkretną nazwę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ! :) już raz odpowiadałam na ten tak więc odpowiedzi dopiszę do tamtej notki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za wyroznienie:) odpowiem w poscie poinformuje Cie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze jak miło :) dziękuję, że o mnie pomyślałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo za wyróżnienie.Raczej się w to nie bawię ale na pytania chętnie odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...