czwartek, 12 września 2013

kolorowe buteleczki:)

Hej!

Przybyło mi kilka nowych lakierów....w zasadzie najwięcej przybywa ich latem. Nie sposób oprzeć się tym soczystym kolorom:) ale wyjątkowo w tym roku zwracały moją uwagę również bledsze, przygaszone kolory.
Największym odkryciem są lakiery Revo z dwóch powodów, a w zasadzie z trzech: świetnie kryją, można tak naprawdę położyć jedną warstwę lakieru, szybko schną i uwaga...są produkowane w mojej miejscowości:) produkt lokalny ale naprawdę nie gorszy od znanych marek. Oczywiście ich pochodzenie odkryłam przypadkowo. Zaciekawiła mnie nowa firma i okazało się, że mieści się "za miedzą" :)




Revo- mój NR 1 ! ;)


Pozdrawiam!


4 komentarze:

  1. środkowy palec i kciuk są niesamowite, a całość wygląda naprawdę pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW świetnie to zmalowałaś! Wygląda to obłędnie nie ma co! Uwielbiam takie geometryczne mixy.

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki wielkie za miłe słowa! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...