wtorek, 12 listopada 2013

Kratka

Hej!

Na moich paznokciach tym razem najrówniejsza kratka jaką miałam dotychczas :) a wszystko za sprawą cieniutkiej taśmy pryzmatycznej. Najlepsza jest w kolorze białym, bo nie pozostawia kolorowych smug, co może się zdarzyć przy taśmach kolorowych.
Taśmę naklejamy na wyschnięty kolor bazowy ( w mnie srebrny), a następnie malujemy wybranym kolorem. Ja wybrałam tym razem ciemny niebieski jeansowy . Po wyschnięciu ściągamy paski i malujemy lakierem nawierzchniowym. Wszelkie dodatki typu folia transferowa czy też dżety, wedle uznania:)






Do wykonania manicure użyłam:
- srebrny- Essence Colour& Go nr 82
- jeansowy- Dzbanek (taka niespotykana nazwa serii:)), Lemax, nr 54
- top coat, Essence
- folia transferowa fioletowa
- taśma pryzmatyczna biała
- złote, kwadratowe dżety


Bye :*
 

3 komentarze:

  1. Jaki cudny mani !
    ____________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...