sobota, 13 września 2014

MAMA wraca do blogowania! :)

Witajcie kochani!

Dawno mnie tu nie było, bo aż 6 miesięcy, ale po ostatnim poście można się domyślić z jakiego powodu;) W tym czasie powiększyła mi się rodzina- jestem mamą 6 miesięcznej Lilianki ♥ Taki mały szkrab to wielkie szczęście ale i wielkie wyzwanie;) Cały czas uczymy się siebie nawzajem i teraz kiedy mamy już mniej więcej poukładany plan dnia, będę miała chwilę na blogowanie ;) Przez te 6 miesięcy Lili "pozwoliła" mi na wykonanie kilku makijaży i wystylizowaniu kilku par dłoni ;) Niebawem wrzucę kilka zdjęć z efektami mojej pracy, ale na początek jedna z ostatnich stylizacji na moich paznokciach:)




a na koniec pozdrowienia od Lilci ♥


Buziole :*

6 komentarzy:

  1. Fajnie, że wróciłaś ;) A zdobienie super :) Córa też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz przy dziecku nosić takie długie paznokcie? Mani rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udaje mi się :) ale nie na długo - wykonam mani i skracam i tak do następnego razu jak urosną ;) przy pielęgnacji brzdąca nie przeszkadzają, od zawsze noszę długie paznokcie i przywykłam do wykonywania wszelkich czynności bez szkody dla otoczenia, tym bardziej, że przy dziecku robi się wszystko z ogromną wrażliwością i delikatnością;)

      Usuń
  3. przepiękne pazurki! ;) śliczny mani
    a jakie urocze bobo <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...